TARIEVEN 2023

Huur racket: 3 € / persoon
Ballen: 7 €

Onze reservaties verlopen via het platform ‘Playtomic’. ​Er zijn 2 mogelijkheden om in onze club een terrein te reserveren:

VIA DE ‘PLAYTOMIC’ APP OP JE GSM

  • Download de ‘Playtomic’ app in de App Store (Apple) of Google Play store (Android).
  • Log in of maak een account aan als je nog geen hebt.
  • Laat de App in je buurt zoeken (Locatievoorzieningen aan) of zoek naar ‘Aalst Padel’.
  • Op de pagina van ‘Aalst Padel’ kan je een datum en een startuur (swipe links of rechts) kiezen. Hij geeft je eronder de beschikbare terreinen per startuur.
  • Om te reserveren, klik je op het gewenste blokje dat de prijs aangeeft voor je gekozen terrein. De prijzen verschillen naargelang piek- of dalmoment.
    ​Betaling kan via Credit card of Bancontact

VIA DE WEBSITE VAN PLAYTOMIC

  • Ga naar de ‘Aalst Padel’ pagina op de Playtomic website.
  • Log in of maak een account aan als je nog geen hebt (Sign up).
  • Kies de gewenste datum en je krijgt een overzicht van de terreinen (rijen) en uren (kolommen).
  • Kies een gewenst startuur. De donkere blokjes zijn reeds bezette terreinen.
  • Betaling kan via Credit card of Bancontact

SPLIT PAYMENT

Bij het reserveren krijg je de mogelijkheid om:

  • De optie om het volledige terrein zelf te betalen. Dan reken je nadien zelf af met de spelers die meespelen.
  • De optie ‘Split payment’: enkel jouw deel van de reservatie wordt aangerekend. Je hebt dan zelf de verantwoordelijkheid om spelers toe te voegen en zo uit te nodigen om hun deel van het terrein te betalen. ​
  • ​Je voegt spelers toe wanneer je wil tot aan de start van de match en ze krijgen automatisch een melding via hun Playtomic App met een betalingsuitnodiging. Ze kunnen hun deel van het terrein betalen via één van de drie betalingsmogelijkheden.
  • Je kan ook gemakkelijk de link van de match delen via Whatsapp, sms, etc. en zo vragen dat ze zich zelf inschrijven in de match en afrekenen.
  • Deze spelers krijgen tot 2u na de match de tijd om deze betaling te voldoen. Als dit niet is gebeurd door alle spelers zal diegene die heeft gereserveerd, verantwoordelijk zijn voor de betaling van het resterende bedrag!

ANNULEREN

Je kan tot 6u voor je reservatie deze kosteloos zelf annuleren via de App of website.

Eventuele betaalde bedragen worden automatisch op dezelfde wijze als de betaling teruggestort (afhankelijk van de betaalmethode kan dit tot maximum 5 dagen in beslag nemen). Wens je toch nog te annuleren minder dan 6u op voorhand? Dit kan door telefonisch contact op te nemen met de Aalst Padel.

Aalst Padel heeft het recht om de terugbetaling niet door te voeren of onder de vorm van speelwaarde terug te geven.
Indien er door de weersomstandigheden niet kan gespeeld worden, houden wij hier uiteraard rekening mee.

WAT BIJ REGEN?

  • Situatie 1: Het gaat hevig regenen en onze match gaat niet kunnen doorgaan.
    Je kan tot 6 uur voor de start van je reservatie zelf annuleren via de Playtomic app. Het geld zal automatisch worden teruggestort via de betaalmethode die je gebruikte bij je reservatie.
  • Situatie 2: Het gaat misschien regenen en onze match zal misschien niet kunnen doorgaan.
    Tot 6 uur voor de match kan je zelf beslissen of je de match annuleert of niet. Als je twijfelt over de weersomstandigheden en er een kans is dat de match kan doorgaan… Go for it! Behoud je reservatie en kom naar de club. Als blijkt dat het teveel regent voor jullie (of het terrein niet bespeelbaar is) en jullie kiezen om niet te spelen zal het terrein door ons geannuleerd worden en het geld zal automatisch teruggestort worden.
  • Situatie 3: We zijn aan het spelen en moeten plots stoppen door weersomstandigheden.
    Deze situatie zullen we van nabij opvolgen en we gebruiken als standaard regel: ‘Indien 30 minuten of meer van de speelbeurt niet gespeeld werd door weersomstandigheden zullen we deze reservatie annuleren en terugbetalen.’ Als het clubhuis gesloten is kan dit via mail naar info@aalstpadel.be aangevraagd worden!

Menu
Sluit